hehehehe

forvanta er inte att jag ar sa speciellt brun nar jag kommer hem igen, for det ar jag INTE.
har varit har nere i 7 veckor nu och jag ar ganska so trott pa solen, ( om jag far vara arlig).

har redan fatt tva jobbtillfallen nar jag kommer hem,, yeey!
jobbar eventuellt vid julborden ute pa hotellet ocksa!

det ar ganska sa nice att jag bade fyller ar och det ar jul innan jag aker ner igen, da slipper jag kanske idiotjobba i host!

imorgon ar det party ALL FUCKING IN.
det finns inga begrasningar och ingen morgondag, jag vet att det kommer sluta precis som varje utekvall har gjort for mig har, men det ar ingenting jag klagar over..sen far ni rakna ut resten! ^

justdet! var pa " zig zags" i tisdags med det svenska paret, ni vet " kissies zig zags", ah..kul.
INGE folk, bara en kille uppe pa ett bord typ och han raka ju jag sjalvklart strula med..


well gott folk.
nu invantar jag morgondagen och tisdag da jag aker hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0