puerto rico.

puh!

vilka dagar.

vet inte riktigt vart jag ska borja.
men jag LOVAR att lagga upp bilderna imorgon nar jag fatt losenordet till de tradlosa internet.
okeeey?

vi drack igar...kanske lite for mycket for huvudet hanger inte riktigt med idag...
var pa stranden, olidligt varmt, fick bada hela tiden, bland fiskar, jaavligt roligt.

idag blir det LUGNT.

pa jobbfroten; har delat ut mitt nummer, och har 3-4 st som ska ringa sa snart som mojligt.
lisa en tjej pa snoopys ska hjalpa mig, hon hade gett mitt nummer till en nork kvinna som ager en bar har nere.
so himla snallt.


jaja.
vi hors imorgon med bilderna.
puss sa lange.


im alive

jag lever.

jag uppdaterar när jag har tid, kanske på söndag.
håll till godo! :)

goodbye

nu släcker jag ner internet och packar ner den.
har lite att fixa med tills vi åker.

nästa gång vi hörs är jag i ESPANA.



-6 hours

six hours left before went to stockholms arlanda airport.


plattis

plattar håret för fullt och försöker få tiden att gå fortare på något sätt.

ÄLSKA

jag hittade denna gamla goding, påminner mig om flygresan ner till turkiet med mamma 2005, lite sådär utomlandskänsla.



mums!

sitter och tittar på min stackars väska med överfull packning i.
samtidigt smuttar jag på en iskall smirnoff ice och njuter av livet för tillfället.


måste gratulera mig själv.
hela 9 kg har jag gått ner sen jag kom hem från kalmar.
wehuu!

tisdag.

god morgon.

6 timmars sömn fick jag, men jag är nöjd!
tänkte käka lite musli och fil nu och sen försöka få styr på mitt hår.

sista dagen idag, åker inatt.
AHHH!!!!


fan rååå

jag kan inte sova.
är alldeles för rastlös och ivrig.
herrejösses vad är detta?!


 

en ful bild från när jag skypade med min syster i helgen.

friday!!!

på fredag får jag äntligen träffa jillsen!
som jag har längtat!


jag åker till henne vid ett och vi ska shoppa loss och på kvällen åker vi till mig i puerto rico och röjer satan !
AAAAAH!!!


kom

pinsam jag är.
lyssnar på " kom" med timoteij eller vad dom heter.
jag kan inte hålla på så här längre, jag byter till en mycket tuffare " wegue wegue"

färga hår!

nu ska jag färga min stackars utväxt..det ser för jävligt ut vill jag påstå.


update.

fan..jag sitter här med färg i håret och jag inser att jag glömt blonderingspulvret..tog bara blonderingscremen.
tror ni det blir blondt iallafall?!

update.

ehh? är detta ett skämt eller så?
jag hade i färgen i högst 20 minuter för jag visste inte hur det skulle gå utan pulvret...
ehh?! jag blev blond, mycket bättre blond än någon annan gång!
man tackar och bugar kanske?

dubbelt upp

såg nyss att jag råkat beställa 2 st 1 liters bacardi razz på flyget ner.
men..jag antar att det inte gör så mycket!


new things


mamma bjöd mig på grekiskt och hon köpte en ny mobil, TOUCH.
nu är hon äntligen med i gänget!

och jag, jag köpte nya högtalare till datorn, nu kan jag äntligen spela hög musik utan att det sprakar.
TUMS UP!


kalla chips?

inatt drömde jag om att jag gick upp och skulle ta lite chips, antagligen för att jag var sugen på det, i dont know.

jag hittade inga chips i skåpena så jag letade i frysen, och där stod det 3 påsar, halvuppätna..men jag tog en påse kalla chips och lite gräddfil och mumsa på.
inte konstigt att jag mår illa när jag vaknar, haha.


god morgon måndag!

jahajaaa.

vaken med tuppen i guess.
ska till banken idag, aktivera visa kortet och sen vidare till farmor och farfar och käka lite mat och säga hej då.
ikväll blir det tacos hos mami också för att säga hej då.

herrejösses, imorgon natt drar vi mot arlanda.
112 jäkla dagar har jag väntat.

reality check

ibland blir jag förvånad över mig själv.

jag kan sitta och klaga på mig själv, på folk runt om mig och på att jag inte har några kläder.
blir lite rädd för mig själv, vad är detta för sätt att hålla på?

jag är frisk
jag har mat och tak över mitt huvud
jag har en familj som älskar mig och som jag älskar av hela mitt hjärta
jag har stöd från vänner och familj och jag stödjer dom till 100 %.

på en minut kan ens liv förändras, man kanske aldrig hinner säga hur mycket ens nära betyder för en, och jag är rädd för det.
jag är rädd att min familj inte vet hur mycket jag älskar och ser upp till dom.

livet handlar om balans, glädje och kärlek.
inte att sitta och klaga över sig själv.

man är unik och ALLA är vackra på något sätt, så är det bara.
om mår bra inne så mår det yttre bra också.

jag skänker ikväll en tanke till alla som inte har en familj, jag lider med dom, för sin familj är något av de bästa och de viktigaste en människa har.

livet kan ta slut.
så är det bara, det kan ta slut fort.
man ska leva ut livet till varje pris, och älska sina nära och kära, och även bevisa det för dom, alla har sina olika sätt att visa det.

jag kommer alltid stötta och älska min familj.
jag skulle vilja vara med dom i 100 år till, dom får mig att må bra och jag vet att även om man som person misslyckas så stöttar dom alltid en , och är även med när man reser sig från misstag.

livet är som en berg och dal bana, det vet vi alla om.
när " vagnen" är på väg neråt är det bra att hålla i sig hårt i " handtaget"
handtaget är sin familj, sina nära och kära.
dom finns alltid där, och det känns så bra.

man vågar göra misstag, man vågar resa på sig och titta framåt, skapa minnen och hitta någon slags inre ro i sig själv.

jag kan sitta ibland och vara rädd för att någon i min familj ska bli sjuk, att jag ska bli sjuk, men..om man tänker så så kommer man inte vidare i livet.
jag vet att jag behöver lära mig se positivt på livet, göra mina misstag, våga ta chanser, skapa minnen, och med det stöd från min familj jag har i ryggen, vet jag att jag klarar av att göra dessa saker utan problem.



gran canaria bar academy

en 3 veckors lång barutbildning i san agustin.
12.000 kr kostar det, med boende, mat och kursmaterial.
snacka om sugen och en bra investering när man åker ner och söker jobb på barer.



" mr. evelina sandberg"

" Dear mr. evelina sandberg"


dom på lägenhetsuthyrningen tror att jag är en man....
jag måste nog byta namn.

" det finns inget som heter resfeber"

jag ringde min syster, ville gärna ha lite medkänsla, men det fick jag inte.
" men guud, det finns inget som heter resfeber, det säger bara dom som aldrig varit utomlands typ"

vilken snäll syster jag har.

 
.. jag har städat under min säng nu, haha, herregud säger jag bara, hoppas inte mina framtida barn får deras mammas lathet när det kommer till att städa.

good morning

god morgon!
vaknade vid elva, snacka om härligt!
lite sovmorgon för en gångs skull!

somnade ganska så tidigt igår, lite konstigt med tanke på regnet och blåsten som knakade i plasten utanför mitt rum, men..ja ganska så mysigt får jag väl säga att det var iallafall!

rusk väder idag också, men det får inte hindra min springtur idag.
70 minuters löpning, och jag hoppas bara det inte börjar regna, för det verkar vara uppehåll just nu.

jag vaknade av en så sjuk resfeber idag också.
kan knappt äta, hur jäkla galet är inte det då???
jaja, på tisdag natt åker vi mot arlanda, yeeey!


lördag eller söndag????

idag känns det som söndag pga vädret.
ingenting att göra, jag skuttar fram här hemma mellan kylen, datorn, tvn, spegeln, väskan ja allt möjligt.
jag skulle aldrig ha druckit den dära redbullen, jag skulle vilja vara trött och sova i 14 timmar.

pappa kommer hem på måndag kväll, och på tisdag blir det en " far och dotter" middag innan jag går upp 02.15 på tisdagsnatten.

blä, nada att skriva så jag ger upp.
vi hörs imorgon.

godiis

jag vill trycka i mig godis, men jag har tyvärr bara euro hemma och pappa är inte hemma.
attans dåå.

en redbull och en film på detta, så blir det nog bra.
jag tvättar för fullt här hemma också, springer mellan datorn, tvn och tvättmaskinen!

finally

äntligen fick jag min efterlängtade tacos, mumsigt var det!
en regn-suck-kväll så jag tänkte hoppa i badet med lite tända ljus, musik och min ny införskaffade hårinpackning.
köpte ny rakhyvel idag också, så nu slipper mina ben se ut som en pizza bagares!

vi hörs senare!


haha

god morgon!

min första lediga dag, och jag vaknar klockan 8, ibland älskar jag mig själv alltså.
vid tio ska vi iallafall in och hämta min älskade mobil, den har ju varit på lagning i ett x antal veckor.
jag är otroligt trött på den gamla sketna nokian, så det passar jätte bra att den kommer idag!


the girl with the money

sitter och kollar på min gula forexplastficka.
skepp och hoj vad nära det känns nu.

en promenad på en timma, var ganska så skönt..träffa inte en ända kotte på hela vägen, vart är alla?
flugorna svek mig iallafall inte denna gång, det var väl tur?

en dusch och en ipren på detta, har spänningar i hela kroppen som vägrar försvinna, så jag ska försöka sitta med värmekudde hela kvällen.


YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!

2.5 månads jobb klart.
så sinnessjukt skönt, så ni anar inte.

nu lägger jag dom sista krafterna på att fixa det sista till espana.
vi hörs ikväll, jag ska njuta av ledigheten nu!


let´s go!

nu drar jag och jobbar med ett léende på läpparna!
vi hörs i eftermiddag!

i still love..

PINA COLADA BOY!!



a girl with a plan

min plan är att lära känna rika snygga spanjorer med stora båtar, det gör inget om han har en stor flagga heller...

ojdå

snacka om pinsam situation.

kommer in i en tunnel på promenaden och där står två stycken och RÅhånglar och juckar mot varandra, jag vet inte riktigt vad jag skulle göra, vart jag skulle titta eller om jag skulle hälsa, så jag gick bara fortare så slapp jag se det.

jaja.
fick reda på lönen som kommer in på måndag, jag klarar mig, men jag blev lite besviken, jag som jobbade arslet av mig i juni.
well well, duscha av sig svetten och sen ladda inför morgondagens jobb, den sista dagen av dom alla.
riktigt skönt!


hehehe

yeeeey.

fixat med försäkring, visa kort och banköverföringar.
nu gäller det att kolla på packningen, detta går inte.
jag börjar om, slänger bort, tillsätter nya grejer, ja detta får ta sin tid!

sista dagen imorgon och jag bjuder på tårta, guud vad snäll jag är!

nu; mat och sen lööpning!

justdet!

justja.


om en vecka, vid den hära tiden sitter jag på någon reasturang där nere i puerto rico och smuttar på en margarita och äter en god kycklingsallad och laddar inför att gå till snoopys, härligt va`?

whaaat`?

jag ska tydligen hämta hem mamma inatt.
hon är på väg hem från norge och tåget står stilla i karlskoga och dom vet inte riktigt när loket börjar fungera igen.
det var tydligen upp mot 40 grader i vagnarna, snacka om pain.
tur för mig, då får jag köra turbo in, moahaha!

har precis duschat, tog en springtur på en timma förut, riktigt skönt, men jag förstår inte riktigt varför alla flugor svärmar över mig? luktar jag SÅ illa?
jag springer och viftar på armarna och jag kan tänka mig att dom som sitter i bilarna tittar lite underligt  på mig, men.. va fan, flugor i käften vill ingen ha, haha.

justja!
idag träffa jag åke igen, han är så himla blyg och söt, han vinglade fram idag också på gräset, haha.
sweet.

njae, nu ska jag göra mig en äggmacka, mumsigt värre!



uäk

huvudet spränger, sovit i 2 timmar, jag mår illa och fryser.
sjuk? man kan tro det, men det är bara jobbet som gör mig så här.
2 äckliga dagar kvar.


jag tror att jag...

drack smutisgt vatten nyss, jag mår illa.
bäst att ta rent vatten nu.

family guy och skype

nästan precis hemkommen från en promenad på ca 70 minuter.
har hunnit prata med syster via skype, max har ont i magen och fisar överallt tydligen, stackarn.

jag tänkte hoppa in i duschen och försöka duscha bort den oerhört mysiga svetten ( mysigt eller hur?).
vi hörs senare!


åke my love

idag träffa jag min nya kärlek.

han heter åka och är 9 veckor gammal.
åke är en mopsvalp som bor i porten brevid vårat jobb, och idag såg jag hans rangliga ben och hans vindögda ögon och var bara TVUNGEN att gå fram och hälsa på honom, jag smälte.
han nosade, bet, nafsade och pussade på mig.
hur KÄR får man vara i dom små livena?

jag är bombsäker, en sån hund ska jag ha.
tänker döpa den antigen till meatball eller valentino.





3 jobbdagar kvaar!!!!!

jag ORKAR INTE!!!

fan helvetes jävla skit.
jag har INGEN lust att jobba dessa 4 dagar, jag orkar inte gå upp klockan halv jävla sex varenda morgon och komma hem vid fyra helt död, jag har verkligen INGET liv just nu.

väntar på äggena som ska bli klara, hoppas dagen även går fort, pallar inte...ehhh.
ja..nej hade inget mer på hjärtat.


8 days left.

eyyy

jag säger godnatt, ska försöka sova så jag har energi tills imorgon.
upp klockan sex för jobbet!
vi hörs imorgon!


good night!

hm?

hur bloggar man från mobilen?
anyone who knows?


moahahaha....haha

haha, det ska regna nästa onsdag, vilken osis dååå!

saker från förr





























okejråååå

nu har pappa fullmakt över mitt konto, detta känns nervöst.

måndag -9

idag är det 9 ynka dagar kvar tills jag åker.
jag laddar mer och mer, packar mer och mer, ja ni förstår.

idag ska jag till banken och prata lite, och sen ska jag tilll farmor och farfar och prata lite med dom, det brukar vara rätt roligt faktiskt, för när dom ska prata med en så pratar dom liksom samtidigt med mig så man vet aldrig vem man ska titta eller lyssna på, haha.



well well.
ska göra mig iording nu och dricka upp min " naturdiet smoothie" som smakar surt...kanske är den gammal?

resultat!

jäklar ni!
håll i hatten, för det måste jag göra!

- 6 kg visade vågen.
och det " ända" jag gjort är att ändra lite i kostvanorna och gått en timmas promenad varje dag, det var visst inte så svårt som jag trodde!

JOIN ME PEOPLE!


it´s windy!



aahh! its windy inside!!!



( men ja, jag har verkligen tråkigt här hemma...)

tusan dååå

det går INTE att platta håret..det blir lika krulligt igen efter en sekund...buhu

euphoria



han är tillbaka och är nog bättre än någosin, riktigt bra låtar med mycket bra texter!

whyy?!

varför kunde inte jag legat med cristiano ronaldo och fött hans barn? skulle gärna ge bort ungen mot 100 mille.
varför händer inte detta mig för?! VAVA?!

en löpis nu!

yo hablo poquito espanol?

jag har ingen aning om meningen här över är rätt, men jag är så jäävla lycklig just nu!
min sista helg EVER.
nu är det 4 dagars jobb sen är det helg och sen drar jag!

jobbsökande i puerto rico, om det inte går bra där så drar jag upp till las palmas och söker där, ALLT fixar sig!
nu blir det springtur och sen en lång kall dusch!

work.

of to work.
sista söndagen nu!

good night

jag slänger in handduken, även fast jag inte vill, men ska upp kvart i sex imorgon bitti.

är ganska upptagen med att chatta med en tjej just nu också som är bosatt i las palmas och pluggar spanska, jag behöver lite tips och råd, sånt är alltid bra ! :)

vi hörs imorgon!
godnatt

no me digas que no

jag tar en sväng med bilen.

ångest

jag har fetingångest

- åt för mycket bröd idag och igår
- har inte gått på promenad på 2 dagar
- har inte gått ner något
- är inte i puerto rico
- stressad över att kanske inte få jobb
- att det är lördag och att det regnar
- att jag jobbar imorgon


imorgon kör jag igång igen, 1 timmas löpning varje dag nu tills jag åker, det bara är så.




guys are shit

guys are shit.

pratar med jill, händer rätt mycket där nere, bra att jag kommer ner snart så man får se vad som pågår, haha.
jag är lite nyfiken över dom snygga killarna som springer i las palmas.
äsch, jag får väl försöka lägga in en stöt med min knackliga spanska, haha.

en promenad nu.

ahh starkt

käkade precis en jäävligt stark ostsallad, ahh det bränner i munnen på mig!!!
MJÖLK.

jobbet gick bra, och japp, detta var min sista helg, är ledig nästa helg!
SKÖNT, i 2 och en halv månad har jag jobbat här nu.
sista veckan som kommer!

imorgon jobbar jag 7-16, dock inte lika skönt..
men jag ska väl icke klaga!

blir en powernap nu, kan knappt hålla ögnen öppna, och sen en promis!
vi hörs senare!

shit

fick ett sms från jill inatt " önskar du var här, jag sitter på donalds, alex är 10 meter från mig!"

mitt hjärta hoppa till när jag läste hans namn, helt jävla sjukt.
jag ryser bara jag hör hans namn, vad är detta för något?

hoppas du hade det bra jill!!!
var det mycket folk? kände någon igen dig?! haha
träffa du A ? (;


nu ska jag till jobbet, SÅ roligt har jag!

love


i can´t



i can´t be like this anymore, i can´t look like this anymore.
im feeling bad, i have to do something about this..now.
that´s the way it is, and its sad, but i only have myself to blame.

kvällsdopp!

det blir ett kvällsdopp ute vid örstigsnäs!
kan vara svalt och skönt så man kan somna i denna värme ikväll!
tummen upp!


when where?

vaknade precis ur min matkoma, tröck i mig lite för mycket baugette med "grillpotatis" som btw är supergod!

sitter här och försöker vakna till liv, ska nämligen ta mig min promenad och sen åka till mamma och vattna hennes blommor och ta in posten, AS rolig fredag!!

..jobbar 7-16 imorgon, och bytte med cecilia på söndag så jag jobbar dag då också istället för kväll, får mer timmar då, wehuuu!
på måndag ska jag lämna in " fullmakts" pappret också, och till farmor och farfar för lite fika.

njae, jag drar mig nu, vi hörs!

hej svejs böter

tydligen fick jag böter igår när jag stod utanför farmor och farfar, men det har inte jag sett så idag på jobbet ringer pappa och säger " ja jag skulle bara vilja tala om att du har fått böter om du inte sett det?"
" - nej"

300 kr ska jag punga ut, bara sådär tror dom, det får dom allt se!

förmodligen blir denna helg min sista, det har blivit något fel i schemat så jag jobbar egentligen inte nästa helg, men vi får se hur det blir.

väntar in pappa, vi ska åka och köpa baugette och skagenröra till mig och sen blir det storstädning i evelinas rum.
yeye.


god morgon fredag!

det är fredag och helg, men det är inget jag kan ta riktigt glädje av då jag jobbar hela jäkla helgen!
well well.

jobb till 2 och sen ut och växla pengar.
vi hörs sen!

torsdag

när jag gick förut på min promenad så hamnade jag hos moster, där även roger var.
vi snackade och drack lite cola, en härlig kväll!

nu sitter jag här med ett glas vatten och försöker kyla ner mig.
imorgon jobbar jag 7-2 och efter jobbet ska jag in till skavsta och växla in pengar, muy bien! ( eller nåt sånt..)

lördag ; 7-16
söndag; 16-21
måndag ; ledig
tisdag; 7-16
onsdag; 7-16
torsdag: 7-16
fredag: 7-16
lördag: 7-16
söndag: 16-21

sen är mitt schema över och då är det alldeles nära inpå avresedag.

jill ska förmodligen åka och festa i P.R imorgon och jag är så JÄVLA avis!
jävla skit, jag vill också vara där..




yees!

ahh!
äntligen har jag min älskade dator igen, weii!
nu är det bara mobilen sen är jag normal igen, haha.


laddar ipoden inför en promis!

banken ; check

nu har jag äntligen fixat med banken.
fixat med fullmakter, visa kort och kreditkort.
jag är REDO för shopping i las palmas!!




finally!

äntligen har jag fått sovit ut!
happyy!


idag är det en vecka och 6 dagar kvar tills jag åker, YEEEY.

beslutsångest.

hej beslutsångest.

imorogon är min ända lediga dag tills jag slutar mitt jobb nästa söndag.
kanske vore det bra att sova ut rejält för att få energi till dom sista arbetsdagarna som är kvar.
pappa ringde nyss och sa att det blir sjön, TIDIGT.
jag har beslutsångest, jag vill åka ut på sjön...men...jag vill sova ut också, buhuuuu.


njae, jag får sova på saken!
vi säger godnatt nu.


mat

nu ska jag äta korv med bröd, vi hörs sen!

he he

precis sovit klart.
jag mådde illa efter jobbet, så trött var jag.
egentligen ska jag inte gå ut och gå eftersom jag har gått över 8 km idag redan sammanlagt, men jag kan tyvärr inte slita mig, det blir en promenad på 70 minuter alldeles straxt!

vi får se vad som händer sen, kanske blir det grillning hos forsberg, who knooows?
ska se om jag pallar dra mig ut, haha.

yepp,och idag är det 14 dagar kvar gott folk.
14 dagar.

WTF!!!!?

det är 29 jävla grader här inne!!!
29 JÄVLA GRADER!!!
BUUU.

..men jag ska väl inte klaga allt för mycket..med tanke på gradantalet nere på GC.


tisdag - slut

sådärja!
nu har jag bara 9 arbetsdagar kvar, sen är det OVER.

dessa 2 månader har gått fort hemma!
ahh!


jill; jag visade en tjej på jobbet " wegue wegue" hon är från brasilien, hon bara skratta haha!

of to work

nu drar jag mig mot jobbet.
jag är helt svettig och genomblött, men det är nog ingenting mot vad jag kommer vara när jag kämpar runt nere på stan.


vi hörs när jag kommer hem!

hehe

det är tisdag och jag ska ut och gå.
i know, shoot me please.
men jag kan inte sova längre, bäst att ta tiden till en promenad!

ska ställa mig i en iskall dusch sen och sen åka och jobba kväll med wanessa!


en trevlig kväll helt enkelt

kom precis hem från att ha träffat forsberg, trevligt!
var rätt länge sen, haha.
coop extra och jogersö, en heeelt godkänd måndag kväll!

nu blir det sängen med sex and the city.
godnatt

koma

jag kommer snart hamna i koma så som jag håller på.
min kropp är på bristningsgränsen.

jag har inte sovit ut på ca 3 veckor, utan det jag har gjort är att jobbat och dom dagarna jag inte har jobbat har jag gått upp klockan 8 och sprungit.
i knoow, jag får skylla mig själv, men det börjar bli dags att tagga ner lite nu.

förmodligen kommer jag inte få någon semester där nere heller utan kommer förhoppningsvis snabbt in i jobbet, och då blir det heller inga lata jävla dagar.

nej, imorgon ska jag sätta klockan på 12, och nåde mig om jag får upp innan det.
punkt SLUT.

nu blir det jordgubbar och schweppes, MUMSFILIBABBA!

shopppiiing rååå

sådärja.
1000 kr fattigare, men ack så bra det blev, nu har till och med JAG ett bar jeanshorts, haha.
3 linnen, en kjol, jeanshorts, en klänning och leggings.


nu blir det promenad, iv hörs!

systeeer

min syster kollar resor ner till mig över jul och nyår!
hur BRA låter inte det då?!?!


shopping!

shopping väntar snart med mamma i nyköping.
en kjol och massor av leggings ska jag inhandla.


måndag

jag skulle också vilja vara i ett soligt härligt firande spanien, men icke sa nicke, jag ska jobba istället.


vi hörs senare!


2 ynka veckor kvar

en heldag ute på sjön, nu är jag brun så det räcker och blir över.
kände att det var bra att lägga en grund inför spanien, så man inte blir pionröd när man kommer ner.

har varit ute och gått en timma, mycket skönt!
nu blir det en KALL dusch och sen smörja in mig med after sun, REJÄLT.

det är 2 ynka veckor kvar också av mitt schema, och 17 dagar kvar tills jag åker.

i veckan ska jag in på banken och trixa lite också,även köpa det sista som behövs för att åka ner.
jag har också vägt min resväska med allt som jag kommer ta med mig ner, haha.
det blev ungefär exakt 25 kg!
kanon bra!

nu väntar jag bara på att mobilen och datan ska komma hem från reperationen så jag kan ta med mig dom också, sen är allt klart.
på fredag åker vi in och växlar också, det är lika bra det tyckte pappa.'
det tycker jag med, då kan jag inte spendera så mycket pengar här hemma, höhö.

nej, en fjuttigs vecka jobb ligger framför mig och det braiga är att jag även jobbar i helgen, och när sista passet är över på söndag är det bara en fjuttig vecka kvaaaar!



buuu

min sprängande huvudvärk vill inte släppa.


det blir en lugn kväll, jag kan inget annat, om jag så rör på en fena kommer mitt huvud att sprängas!
imorgon blir det en dag på sjön också, förhoppningsvis mår jag bättre då!

vi hörs sen!

en trojansk häst?

FUCK.

hittade en trojansk häst i datorn, jag måste ta bort den, på momangen..hur man nu gör det..

en dag på sjön, sen kom molnen, vi hade med oss akasha (?) milles hund, hon bada hela tiden och ramla till och med ur båten på väg ut haha.

jag tänkte ta en springrunda nu igen, jag tog en imorse men de blev inte så mycket löpning då det var för jääävla varmt dåååå.
kvällen är oplanerad, yeees.

vi hörsss!

freeedag

det är fredag och jag är nöjd.

jill berätta att det var 40 grader och sandstorm i puerto rico...jag vette fan vad jag säger om det riktigt, haha


HELG



19 dagar kvar!!!!!


denna veckans jobb är avklarad.
nu är det bara 2 sketna veckor kvar, sen är jag DONE.

jag visade julia mitt gamla friskis och svettis kort när jag bodde i kalmar, hon börja gråta...av tårar..så mycket skratta hon.
jag förvarna henne lite om att jag gick upp ganska mkt i vikt där nere, men det hjälptes inte, hon garva ihjäl sig.
KUL, haha.

nu är det helg och idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt, imorgon är det ju som sagt sista dagen jag kan göra något, eller.. dricka om vi säger så, sen jobbar jag ju dom 2 sista helgerna.

vi får se vad som händer imorgon, det visar sig!

justja, idag fick jag reda på att fuerteventura betyder hård vind, kul hehehehe.


over n out

DÖD.

sprungit en jävla timma, jag är helt jävla slut.
jag går och lägger mig.
godnatt

sådärja!

spanien är med i vm finalen och cattis berättar att dom smäller smällare och skriker på gatorna, härligt !

själv sitter jag här och har ont i huvudet, druckit för lite vatten tror jag nog.
imorgon jobbar jag 7-4 och på fredag 7-2 och helgen ledig.

kom på att det är min SISTA helg som jag kan dricka/fira, sen jobbar jag två helger och sen åker jag.
vi får se vad som hittas på, men det är verkligen sista helgen, sen jobbar jag 7-4 dom andra helgerna.
ganska så kul faktiskt, då går tiden fortare!

det mindre roliga är att jag måste gå upp ungefär halv 3 på natten för att vi åker vid halv fyra till arlanda, well well, det får tusan gå!

tatueringen läker på fint och jag är helnöjd, supernöööjd!


njae, nu ska jag försöka sova här, det är en dag imorgon också!
godnatt

blää

jobbet gick fort och bra, slutade redan vid 2, niceee!
ska försöka vakna upp ur min koma här nu och sen gå ut på en promis!


onsdag

05.15 börjar min dag, roligt va?
jobbar till två och därefter ska jag hem och SOVA.


tisdag.

löpningen gick sjukt bra!
trött som en...gnu just nu.

ska bli sex and the city sen ska jag somna.

och tatueringen läker alldeles utmärkt!

greeeat.


vi hörs imorgon!

måndag

nu har jag jobbat klart för denna dag och det gick galet snabbt, vilket är skönt!

har hunnit åka in till coop forum och köpt nya hörlurare, mina andra sög.

har även skrivit ut mina biljetter och övervikten till bagaget också.
nu ska jag bara få min sista lön sen är jag på väg!


tänkte lägga mig nu och se på tv, en lång dag imorgon.
7-4 och sen ut och springa!

godnatt


finally

gooood morgon!

äntligen har jag kunnat sova ut, klockan är elva och jag är vaken!
ska käka lite ägg till frukost och sen sticka ner något tidigare till jobbet och skriva ut mina biljetter och min xtra övervikt till bagaget.

jobb idag alltså, 4-9, heeeelt OK.
23 fjuttiga dagar kvar också, det är också heeeelt OK!

vi hörs sen!


tatto

är en tatuering rikare.
gjorde sjukligt ont men  .. " om man vill vara fin får man lida pin", typ.

köpt en resväska också på citygross, 800 kr gick det kalaset på, inte så farligt med tanke på hur gigantisk den var!
en dag på sjön är förbi också, jag har sovit 8 timmar på 2 nätter och jag kommer nog med all förståelse somna tidigt ikväll.

imorgon är en ny dag, jobbar kväll och tänkte gå ut och springa innan.


men vi hörs!

sjön!

när pappa väckte mig imorse halv åtta och sa att det var dags att gå upp, i helvete heller tänkte jag..men det gick!bakiskänslan har gått över och jag har fått färg.
nu ska jag vila lite och sen gå ut och gå!

gårdagen var godkänd, fast läget stängde precis när vi kom...hm.
polishuset har ju ALLTID drag...eh not.
buuu.



firar ledig helg!

nu firar vi ledig helg och kanon fint sverige väder!

med eller utan shweppes...det är frågan.

taxfree shopping!

fick hem taxfree katalogen idag!
DAAAAMN vad billigt!!

har handlat 6 - pack bacardi breezer, fisk shot och bacardi raz till spanien, pappa beställde också, wehuu!
( hur han nu får hem det är en annan fråga...hmmmm)

jobbet är done för denna vecka.
3 veckor kvar och nästa vecka ska vi inhandla resväska och skriva ut biljetter!

ikväll blire att gå loss på margaritaaaan?eeellleeer?

finally back!

min data har varit trasig, helt weird.
men nu är jag tillbaka!


träningsvärk från springturen igår, ohoj!
jobb 7-16 idag, sen ut och springa och sen är det heeeelg!
ledig lördag söndag.
thats it.


vi hörs!

god morgon!

god morgon!
sovit gott?

jag har gjort det, drömde om brody i the hills, fan det har hänt massor av gånger att jag drömmer om honom...haha.

well well.
kokar ägg nu på hög fart, ska ut och springa snart.
jobbar kväll och det är skönt.

kom på att det är ju för tusan mindre än en månad kvar tills jag drar, vad klagar jag över?
och jag som har massor att fixa..dags att ta itu med det kanske?

ja det gör vi!


vi hörs senare!

RSS 2.0