bacK

tillbaka.

ligger i sängen och fullkomligt njuter av min älskade säng.
jag kan ärligt säga för första gången i mitt liv; - borta bra men hemma bäst.
 
iallafall när det gäller komfort för kroppen!

6 veckor fick jag vara i spanien, sen tog pengarna slut.
jag åker tillbaka dagen innan nyår förhoppningsvis och kursen startar den 10: e januari som sagt.

jag har träffat dom mest fantastiska människorna någonsin och varit på några av mitt livs sjukaste fester/utekvällar.
jag trodde inte svenskar kunde vara så galna, haha.

jag har verkligen LEVT mitt liv utan att ha tänkt så mycket, och jag har även lärt mig att magkänslan är det viktigaste vi har, så nästa gång ni sitter i en svår situation; lita på magkänslan!

jag träffade en sjukt trevlig och vettig tjej som jag hade väldigt djupa diskussioner med, hon är ett par år äldre än mig, men..jag tror vi kom fram till att jag är en yngre version av henne.
när hon var 20 var hon precis samma tjej som jag.

tänkte för mycket, var orolig över allt osv osv.
jag sa en gång" men jag kommer aldrig någonstans om jag inte tar risker ju"

" det finns inget som heter risker, här i livet finns det bara chanser evelina"
och det kanske är rätt, jag har alltid sett saker och situationer som risker hela tiden, men..om man omvandlar sina tankar och ser det hellre som en chans så går det nog bättre.

gran canaria fick mig att tänka på mycket, jag vet fortfarande inte vad jag vill bli och allt det dära, men..jag vet att jag inte är klar med spanien och mitt impulsiva levnande.

det får vara bra så för ikväll, jag fortsätter imorgon.

nu ska jag gosa med mitt underbara täcke och sätta på en film!

buenos noches guapos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0