jobbhelg

det är jobbhelg för min del, om jag ska vara rikigt ärlig så hade jag hellre varit ute på dansgolvet och haft kul istället, men jag gissar på att det är detta som kallas " vuxenlivet" . :)

jag fick min lönespec idag också, det var mer än vad jag hade väntat på, men..det kan fortf. bli lite tajt, men med mitt tränade ekonomiska öga ( från när jag var en fattig student i kalmar) så borde jag väl ändå kunna unna mig lite nya kläder tycker man.

på tisdag får jag lägenhetsnyckeln, ska bli rikigt KUL med andra ord, vi börjar redan på torsdag så på lördag ska allt vara klart, eller ja..det mesta iallafall.

jag frågade pappa vad han skulle göra av mitt rum när jag hade flyttat då sa han
-" ett spelrum!"

jaha, där hade han höga planer han!, haha.

nu blir det lite frukost och sen försöka ta sig till mami innan jobbet!



ser lite härligt ut va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0