torsdag



det är torsdag kväll och jag sitter här framför datorn och är väldigt fundersam..
jag vill vara med mina vänner, det är det ända jag vill.
vara med dom som betyder oerhört mycket för mig och dom som alltid, och då menar jag alltid finns där för mig.
dom som får mig att skratta, dom som får mig att må bra.

det finns inte många kanditader,det finns det inte, men dom få jag har, jag skulle aldrig kunna byta ut dom.
jag är 20 år och dom vännerna jag har nu vill jag ha kvar tills jag är 99 år gammal.

jag vill skratta tillsammans med dom livet ut, jag vill upptäcka och skapa mycket mer minnen med dom.
nu blev jag lite sentimental men det får jag lov att vara ibland, det får alla lov att vara ibland.

fan, nu illar det i min tand igen, måste gå och borsta bort det!
vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0