tomorrow



jag kan inte sova så jag sitte här och letar efter musik.

tänkte faktiskt gå ut och ta en powerwalk imorgon innan frukosten.
imorgon ska jag ut till blommenhof, vet inte riktigt när men nångång iallafall.
sen blir det raka vägen till ica, jag måste köpa blekning, frida får färga utväxten på mig, jag menar..det kan ju inte bli mer katastofalt än vad det redan är, haha.

skämt åsido.
jag taggar till oxelömarknad som tusan.
tror det kan bli klockrent faktiskt.
alla dom man vill vara med plus alkohol, gud så bra!


jag har kommit på att jag säger " men guuuuud" sjukt mycket så det ska jag sluta med, eller iallafall dra ner på, tror jag kommit upp på ungefär 50 gånger per dag, DET är sjukligt!


Kommentarer
Postat av: Jill

Du har smittat mig med att säga "men guud"

Jag gör det typ hela tiden sen du åkte :D Haha.

Helt sinnes!

2010-05-03 @ 11:32:44
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0