to much



jag hade nog för mycket skum i badkaret denna gång..det ligger skum på hela badrummsgolvet och jag väntar nog med att berätta för pappa, jag tycker han kan upptäcka det själv.
om jag har tur har jag redan hunnit hemifrån..

ikväll blir det lax och...potatis ( uuääääk).

gårdagen spenderades först på jobbet till 9, sen drog jag jonna och frida hem till mig och drack lite vin och berätta lite " spökhistorier" sen vidare till frida där vi...drack och lyssnade på äkta 90-tals musik, haha.
vi gick över till johan och var bara alldeles för pain in the ass så vi gick hem vid halv 4 och somnade på en gång.

dagen börjades på " delfi" med en stor härligt god sovulaki, MUMS!
nu har jag då precis tagit ett bad och jag måste börja med maten säger pappa, jag sa att jag kunde byta med honom, att jag hugger ner träd istället och han tar maten men han skrattade bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0