tillbaka till verkligheten



såja!

nu är jag tillbaka från filmtajmen.

klätt på mig, sminkat mig, försökt platta mitt otroligt sköra hår och så har jag fått sett mitt schema för sommar.
jag är galet nöjd och har nog aldrig kunna vara nöjdare!

dricker loka päron och försöker komma på om det händer något speciellt idag, men det gör det inte..tror jag.
man vet aldrig.

frida sa att om man skriver upp sig på en lista på boda borg så får man gratis inträde där, så jag tycker vi ska åka dit så fort som möjligt och skriva upp oss, jag menar en dag på boda borg säger man INTE nej till.


just det!

min morfar ringde mig och sa att jag skulle boka in den 10 el. 11 juni för då ska jag och mina kusiner få åka något vi aldrig gjort eller komma göra i våra liv.
han vägrar säga vad det är och jag börjar bli rädd.
vi får se vad han hittat på!

nu ska jag slå en pling till frida och se om hon är klar med brödbakandet.


84 roliga dagar kvar till P.C !!

Kommentarer
Postat av: Jill

Jag tror du ska få åka rymdraket :D

2010-05-06 @ 17:08:46
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0