puh!



äntligen har jag kommit hem och satt i mig några mackor.

ska gå och lägga mig tidigt idag, ska till ungd. mottagning imorgon vid 11.00 så det får bli en cykeltur ner till stan också, men det behövs väl alltid tror jag! (:

imorgon blir det storstädning och om det är lika fint väder igår som de var igår så lägger jag mig nog på altanen och solar lite.

btw så tror jag att det är en katt som är fast på taket, han gick upp igår och jag såg honom kolla ner idag när jag kom med cykeln, försökte locka ner honom med torrt bröd men icke sa nicke, så imorgon tänkte jag gå upp på taket och ta ner honom, det är ju för synd detta tycker jag!


håll ut lilla katt!

Kommentarer
Postat av: Jill

Katter äter inte torrt bröd. Dom äter fisk. Ut och vifta med sillen.

2010-05-17 @ 23:31:26
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0