öefnewövgonwgfväåwvwonwNVOwgwä



jag ligger i soffan och tänker på hur mycket jag måste fixa inför resan.
det känns som lite men sen när man skriver ner det på papper så får jag lite lätt panik över det.

jag vet liksom inte riktigt vart jag ska börja, jag har heller inga pengar just nu för den delen heller så jag får vänta till lönen liksom,iof ska den gå till sparkontot till spanien, men några hundralappar måste jag ta, är ganska mycket som ska inhandlas.
har inte ens tittat efter någon bikini, hur pinsamt är inte det då?
vart köper man det?
jag vill ha en enkel svart eller vit med snörning i sidorna, är det så mycket begärt?

nej, jag ska gå till tempo nu och köpa mig något riktigt smarrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0