natt



det är ca 4 timmar kvar tills jag ska gå upp och jag sitter här i min säng och är alldeles klarvaken.
jag skiter i om jag somnar vid fyra eller fem, jag somnar när jag somnar.
vad gör det om jag är trött på jobbet imorgon?
världen går faktiskt inte under, jag får väl helt enkelt hälla i mig kaffe bara, that it liksom.

det blir ljust på himmlen om ungefär 2 timmar, om jag fortfarande är klarvaken då ska jag tamefanimig gå och ta ett bad.
eller nej, det är nog ingen bra idé, jag tar kanske en promenad..jag vet inte.
det är DÖVARMT i mitt rum och jag har försökt sova i en timma nu, men det ända jag gör är att ligga och vrida och vända på mig, jag ger upp, det är dödsdömt.

jaja, det ordnar sig nog.

ska väl kolla på tv nu.
godnatt eller.. snart godmorgon iof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0