music



david guetta - getting over you


..

idag är det 68 dagar kvar tills resan börjar!
har räknat ut lite grejer och sådär, ser väl helt okej ut men jag skulle vilja tjäna ungefär 7.000 kr på 5 veckor, men vi får se hur det går.

får runt 11.000 kr den 28 augusti och jag har pengar fram tills den 18; e augusti, kanske längre.
jag måste få tag på en billig skit lägenhet där nere så fort som möjligt och även börja jobba så fort som möjligt.
det ordnar sig, allt ordnar sig när man väl hamnar på plats, det brukar det göra.

jag har också räknat ut att jag måste leva så sjukt snålt denna månad, som tur är så börjar jag jobba asset av mig om ca 5 veckor, och förhoppningsvis så får jag jobba mycket också dessa veckor.

nästa helg fick jag 14 timmars arbetstid av wanessa, plus OB, vilket är jävligt nice för min del!
nu hoppas jag bara att dom ringer in mig hela tiden i veckorna, jag MÅSTE ha cash.

jag vill fortfarande ha den dära underbara lilla söta lägenheten i puerto rico, det var väldigt " ikea" aktigt och låg väldigt bra till, vad jag förstår det som så ligger det nästan precis vid stranden.
helt okej va.

well well.
ska snart dra mig mot jobbet.
ikväll får jag äta själv och laga maten själv som vanligt, då pappa är busy med något annat.
ibland förstår jag inte när han säger " men jag känner mig så ensam när du inte är hemma"
ursäkta vad sa DU egentligen?



Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Jättefin blogg :)

Jag har en frågestund på min blogg. Gå in och fråga vad du vill <333 Det är sista dagen att fråga idag :) Skulle uppskattas :) Alla som frågar nått får en länk ;) Din chans att få fler besökare ;)



kram..<3

www.michiilicious.blogg.se

2010-05-21 @ 14:25:39
URL: http://michiilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0