hemma



jag har tidigare sagt att oxelösund är världens håla och man mår inte bra här osv osv, verkligen spytt galla på oxelösund.

...MEN ända sen jag kommit hem har jag mått fruktanvärt bra och jag trivs verkligen här hemma, jag är med dom jag vill vara med och jag gör det jag vill göra.

jag åker till spanien i juli och har planer på att åka hem i vår nångång, eller när jag känner att jag gjort mitt där nere helt enkelt.
kommer då åka hem hit igen och leta hyreslägenhet och jobba 1-2 år och sedan vill jag dra ut på en jorden runt resa.

det är ca 88 dagar kvar eller något sånt till resedagen och jag fullkomligt längtar som en galning tills jag kommer ner till paradiset igen!!

helgen har varit skön.
tittade på film med frida ikväll, en konstig men bra en!

nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, tänkte sätta på en bra film och försöka somna till den!

vi hörs!

r.kelly -i belive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0