avreagera



alltså jag måste få avreagera mig lite.
haha.

min gamla klass i kalmar, jag hade lite problem med den, vet ni varför? för att 97 % av folket i klassen var helt fucked up!
det var mobbat folk som kom från gymnasiet och skulle göra en nystart i kalmar.
då blev dom "poppis" men såg lika förjävliga ut!

folk klädde sig som värsta trash folket och såg ut som gamla horor.
förlåt för mitt ordval här men jag måste få avreagera mig på folk som är helt jävla duma i huvet.

folk, jag nämner inga namn här, men dom flesta pratade så JÄVLA MYCKET SKIT.
" a men vadå varför är hon ens kvar här hon är ju aldrig i skolan"
HAHA som att DU har något att göra med det? din lilla tönt!

folk trodde verkligen dom var något, men i mina ögon kommer dom ALLTID vara fattiga trash människor.
jag bodde i en korridor och så bodde de 2 av tjejerna i klassen i korridoren över mig.

dom hade små " klassfester" och bjöd ALDRIG in mig, vet du vad deras argument var?
" a men du kanske ska höra av dig"
vadå ska jag ringa eller gå upp dit varje helg och fråga " hej! har ni klassfest idag?"
fan, haha.
ni är ju bortom flötet hela bunten, det finns 1 eller 2 som kommer lyckas av alla i hela klassen, ni andra kommer seriöst inte bli något vettigt.

okej DÄR har ni min bittra sida.
klockan är 00.00 och jag lägger ner för idag!

Gonatt ! :;)

Kommentarer
Postat av: Denny

Evveeeeeeeee!!!!!!!!! Vad kul att du har en blogg! Har saknat dig otroligt mycket!!!!!!!!! När ska du till Spanien? KraaaaaaM!!

2010-05-11 @ 07:12:56
URL: http://www.superbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0