45 minuter senare


.. är inte trött nu heller.
i give up.
går upp om 2 timmar för att ta en lång kall dusch så jag inte blir seg.
jag gissar på att kaffet får hålla mig vaken imorgon, förhoppningsvis är det inte stessigt på jobbet, eller det är iof ganska bra det också, då går dagen fortare.

jag bävar inte inför morgonen, förmiddagen utan mer på eftermiddagen och kvällen hur ska jag hålla mig vaken i ca 30 timmar utan att sova?
kommer ju TOTAL däcka när jag kommer hem från jobbet, haha.

well well.

sitter och kollar igenom puertorico-tonight.com´ s vimmelarkiv, jag hittade mig och jill där, haha.
varenda eviga kväll satt vi på samma plats och kom vid samma tid.
vi beställde in samma grejer och vi satt och kollade på varsina killar ( höhöhö).
snart är vi där igen.

jag kan inte vänta nog med att se lisas face när jag kommer, haha.
ska jag bara gå dit som vanligt och säga hej och sätta mig eller ska jag smyga mig upp bakifrån och säga " suprise" haha!
det längtar jag nog mest till, att träffa alla igen, gud vad härligt!

jag längtar till den icke existerande delfinturen också, haha.
betala 20 euro i förväg och så kom vi inte ens med båtfan, haha.

SÅ bakis som jag var då har jag aldrig varit i hela mitt liv, men det kan bero på att vi drack en oändligt stor mängd alkohol och att jag varken käkade eller drack något när jag kom hem, AJABAJA.


jaja, nu ska jag sluta tjata, ska kolla efter en bikini till mig på nätet!
vi hörs säkert igen innan solen gått upp helt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0