olika lägenheter



den första lägenheten, och den som jag tycker om BÄST det är denna;

den ligger nästan vid stranden och tar typ..7 minuter till stan att gå.



" sov delen och vardagsrummet"


balkongen, som vetter ut mot poolen.



rummet sett från balkongdörren



köksdelen ( dock inte större än mitt jag har nu, haha men det funkar,absolut)



ja, badrummet



poolen


lägger upp dom andra snart.


SÅ.
nu till den andra lägenheten jag tycker om också.



poolen




sovdelen


sett från hallen tror jag



köksdelen

den 3: e som jag tittat på, den som jag tycker minst om hitills..








whats up med alla skrikiga färger??



Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

de första va as snygga juuu :D men vad kostar de?

2010-03-24 @ 22:53:19
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0