kritiska människor



det sista jag behöver just nu är kritiska människor som vägrar vara glad åt ens skull och bara ska påpeka de negativa i grejer och aldrig släppa loss och faktiskt säga " men gud vad glad jag är för din skull", istället för " men vadå? har du tänkt på det och det och det? är det säkert?", sånt behöver jag absolut inte just nu.
så back off säger jag bara.

ska ta tag i mig själv också, från och med imorgon ska jag börja springa ute, min kropp mår inte bra, den mår som bäst när jag rör på mig och jag har väl inte rört mig så värst mycket det senaste halvåret, mest blivit promenader, men som sagt, nu blir det löparturer istället!
kan vara ruskigt skönt nu när det är väder för det också.


annars då?
Jo, jag mår bra och sitter och väntar på mamma och pappa som skulle varit här vid två..
dom kommer vid fem och jag är irriterad.
tydligen ska man stanna vid en affär på vägen ner och kolla på jackor istället för att åka till sin dotter! ^

well well, har inte så mycket mer att tillägga just nu.
ska lyssna på musik och måla naglarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0