lördag avslutad

kom precis hem från jobbet, gick väldigt bra och lugnt till, det är faktiskt kul att jobba då!
ska ta det ruskigt lugnt ikväll med tanke på att jag jobbar imorgon med.
det känns väldigt mycket som söndag idag för mig, det är väldigt förvirrande.

just det, tänkte uppdatera er på lägenhetsfronten där nere.
jag fick mejl idag om det, om jag reserverar en lägenhet när jag kommer ner i juli ska jag betala en månads hyra i förskott, det är " depositionen" och halva hyran i augusti eftersom jag inte kommer flytta in förens den 18: e augusti isånafall.

om jag INTE reserverar i juli utan att jag chansar och ser om lägenheten finns kvar,behöver jag betala augusti/september hyran, vilket är ca 4000 kr.

Så detta ser jäkligt bra ut, jag vet fortfarande inte om jag ska reservera eller inte, men jag får fråga om det är stor efterfrågan på lägenheter på sommaren där, det blir nog jätte bra och jag ser fram emot det jätte mycket!!

jill åker om 9, jag åker om 39.
G-A-L-E-T!!!

Kommentarer
Postat av: Jill

åååh! Vad är det för lägenhet?? Är det ikea lägenheten??

2010-06-19 @ 22:27:08
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0