gnatt



så var den måndagen över, en dag närmare gran canaria alltså.
behöver nu inte längre jobba asset av mig då jag har jobbat som en idiot och säkrat alla pengar.
ungefär 14.000 kr kommer jag ha med mig ner, inte illa pinkat.
näst nästa helg börjar mitt schema, då jobbar jag ihop pengar jag kommer få den 25e augusti, vilket är kanon när jag är där nere.
pengar tackar jag inte nej till.
har ca en månad kvar iof att tjäna ihop pengar till spanien, iallafall på blommenhof, men eftersom jag börjar schema inom hemtjänsten vecka 25 så blir det nog inte så mycket ute på blommenhof, det är väl denna och nästa vecka isånafall jag skulle jobba, och jobb i helgen har jag redan, så det är guld värt.

det har gått lätt att jobba, trodde jag skulle klaga och skippa jobbet några gånger, men det har jag inte gjort, har aldrig tackat nej till jobb heller, så lätt var det!

blablabaa.
jag vill också ha mitt paket från HM, kommer nästa vecka, wehuu!


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0