29



det är 29 dagar kvar tills jill åker ner, herreGUD.
efter 28 dagar kommer jag ner, undra hur brun den tjejen kommer vara??
får lägga mig och pressa det första jag gör, haha.
men först har jag lovat mig själv att ta en drink, ja klockan 1 på dagen, men vad fan gör det när det är SEMESTER?!

imorgon jobbar jag, SUPRIIISE! eller?
jag har blivit lite jobb galen, jag måste ha något slags jobb varje dag, annars kommer jag tänka " men va fan jag kunde ju ha jobbat mera och haft mer pengar" så ja, jag försöker jobba varje dag fram tills mitt schema börjar.
det är lika bra!
fast..nej inte på söndag, för jag vill vara bakis på..


dags att börja en diet nu så man inte skrämmer iväg alla snygga spanjorer kanske?
japp, 7 kg på ca 50 dagar, det ska väl ändå gå?!
PEPPA MIIGG!

Kommentarer
Postat av: Jill

Haha!! PEPP!! Jag behöver också pepp. Har lovat att jag ska börja springa innan jag åker ner, sen att jag ska springa varje morgon innan skolan.. HAHa!! Tjovars att jag kommer hålla det?!



Jag har inte börjat springa än..

2010-06-02 @ 01:09:32
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0