whaaat`?

jag ska tydligen hämta hem mamma inatt.
hon är på väg hem från norge och tåget står stilla i karlskoga och dom vet inte riktigt när loket börjar fungera igen.
det var tydligen upp mot 40 grader i vagnarna, snacka om pain.
tur för mig, då får jag köra turbo in, moahaha!

har precis duschat, tog en springtur på en timma förut, riktigt skönt, men jag förstår inte riktigt varför alla flugor svärmar över mig? luktar jag SÅ illa?
jag springer och viftar på armarna och jag kan tänka mig att dom som sitter i bilarna tittar lite underligt  på mig, men.. va fan, flugor i käften vill ingen ha, haha.

justja!
idag träffa jag åke igen, han är så himla blyg och söt, han vinglade fram idag också på gräset, haha.
sweet.

njae, nu ska jag göra mig en äggmacka, mumsigt värre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0