torsdag

när jag gick förut på min promenad så hamnade jag hos moster, där även roger var.
vi snackade och drack lite cola, en härlig kväll!

nu sitter jag här med ett glas vatten och försöker kyla ner mig.
imorgon jobbar jag 7-2 och efter jobbet ska jag in till skavsta och växla in pengar, muy bien! ( eller nåt sånt..)

lördag ; 7-16
söndag; 16-21
måndag ; ledig
tisdag; 7-16
onsdag; 7-16
torsdag: 7-16
fredag: 7-16
lördag: 7-16
söndag: 16-21

sen är mitt schema över och då är det alldeles nära inpå avresedag.

jill ska förmodligen åka och festa i P.R imorgon och jag är så JÄVLA avis!
jävla skit, jag vill också vara där..




Kommentarer
Postat av: Jill

Jag ska dit med den andra svenska tjejen i klassen. Hon bor ju där :) Nja, jag tog en promenad och funderade på saken. Och jag ska nog åka dit.. men buu vad läskigt. Jag är rädd!!

2010-07-15 @ 21:18:43
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0