sådärja!

spanien är med i vm finalen och cattis berättar att dom smäller smällare och skriker på gatorna, härligt !

själv sitter jag här och har ont i huvudet, druckit för lite vatten tror jag nog.
imorgon jobbar jag 7-4 och på fredag 7-2 och helgen ledig.

kom på att det är min SISTA helg som jag kan dricka/fira, sen jobbar jag två helger och sen åker jag.
vi får se vad som hittas på, men det är verkligen sista helgen, sen jobbar jag 7-4 dom andra helgerna.
ganska så kul faktiskt, då går tiden fortare!

det mindre roliga är att jag måste gå upp ungefär halv 3 på natten för att vi åker vid halv fyra till arlanda, well well, det får tusan gå!

tatueringen läker på fint och jag är helnöjd, supernöööjd!


njae, nu ska jag försöka sova här, det är en dag imorgon också!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Jill

Wooow tatuering!!! jag har mycket att läsa igenom i din blogg märker jag!

Här smälde de också massa smällare. jag hamnade på en restaurang med 4 gamla gubbar och två poliser igår när matchen va :) haha. Men men.

Kom hit snart!!!

2010-07-08 @ 19:14:26
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0