HELG



19 dagar kvar!!!!!


denna veckans jobb är avklarad.
nu är det bara 2 sketna veckor kvar, sen är jag DONE.

jag visade julia mitt gamla friskis och svettis kort när jag bodde i kalmar, hon börja gråta...av tårar..så mycket skratta hon.
jag förvarna henne lite om att jag gick upp ganska mkt i vikt där nere, men det hjälptes inte, hon garva ihjäl sig.
KUL, haha.

nu är det helg och idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt, imorgon är det ju som sagt sista dagen jag kan göra något, eller.. dricka om vi säger så, sen jobbar jag ju dom 2 sista helgerna.

vi får se vad som händer imorgon, det visar sig!

justja, idag fick jag reda på att fuerteventura betyder hård vind, kul hehehehe.


Kommentarer
Postat av: Jill

Idag ska det bli 40 grader i Puerto Rico, och så är det sandstorm. Stora vindar från Sahara kommer med massa sand och värme :)

Här i las Palmas är det bara 27 grader, och lite molnigt.

2010-07-09 @ 15:21:06
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0