good morning

god morgon!
vaknade vid elva, snacka om härligt!
lite sovmorgon för en gångs skull!

somnade ganska så tidigt igår, lite konstigt med tanke på regnet och blåsten som knakade i plasten utanför mitt rum, men..ja ganska så mysigt får jag väl säga att det var iallafall!

rusk väder idag också, men det får inte hindra min springtur idag.
70 minuters löpning, och jag hoppas bara det inte börjar regna, för det verkar vara uppehåll just nu.

jag vaknade av en så sjuk resfeber idag också.
kan knappt äta, hur jäkla galet är inte det då???
jaja, på tisdag natt åker vi mot arlanda, yeeey!


Kommentarer
Postat av: Jill

Ja, jag vet det är helt tokigt. Vad hände liksom? En bacardi ice kostade 3 Euro och en öl 1,5. Så jag tänkt, wtf. Jag testar. Billigt.



Oh du! jag har hittat två djurparker jag vill till. En ligger jätte nära puerto Rico. Dom har delfiner o papegojor o massa roliga fiskar.

Den andra är en park där dom tagit emot djur som farit illa på zoo, eller som har varit tillfånga tagna på andra vis och farit illa. Dom har apor, krokodiler, tigrar m.m :D Jag vill, jag vill jag vill!!! :D:D:D:D

2010-07-25 @ 13:56:35
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0