2 ynka veckor kvar

en heldag ute på sjön, nu är jag brun så det räcker och blir över.
kände att det var bra att lägga en grund inför spanien, så man inte blir pionröd när man kommer ner.

har varit ute och gått en timma, mycket skönt!
nu blir det en KALL dusch och sen smörja in mig med after sun, REJÄLT.

det är 2 ynka veckor kvar också av mitt schema, och 17 dagar kvar tills jag åker.

i veckan ska jag in på banken och trixa lite också,även köpa det sista som behövs för att åka ner.
jag har också vägt min resväska med allt som jag kommer ta med mig ner, haha.
det blev ungefär exakt 25 kg!
kanon bra!

nu väntar jag bara på att mobilen och datan ska komma hem från reperationen så jag kan ta med mig dom också, sen är allt klart.
på fredag åker vi in och växlar också, det är lika bra det tyckte pappa.'
det tycker jag med, då kan jag inte spendera så mycket pengar här hemma, höhö.

nej, en fjuttigs vecka jobb ligger framför mig och det braiga är att jag även jobbar i helgen, och när sista passet är över på söndag är det bara en fjuttig vecka kvaaaar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0