vadå, mer snö? neheee



jag säger ingenting om den nya snön, noway.
tror alla är supertrötta på detta väder.
det ända jag kan göra nu för att må bättre är att veta att ja flyttar till varmare breddgrader snart.
GALET.

igår satt jag och jill här ute i soffan heela kvällen med varsina datorer, vi skrattade och vi pratade och pratade, åt och åt. ( btw har ni smakat dom dära nya ballerina kladdkaka? OMG! säger jag bara ).

vid ett la jag ner och sa gonatt, somnade på en gång.
vaknade nyss, utvilad och pigg.

ikväll äre alkoholintag som gäller, vi får se hur det går med det.
har inte druckit på ca 3 veckor..vi får se  hur kroppen tar det helt enkelt.

ska ta en promenad (?!?!) i detta väder snart, måste få min morgonpromenad, annars fungerar inte jag normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0