dunkdunk



god morgon!

skulle sovit ut idag, men icke sa nicke.
min "granne" spelade så hög musik så jag vaknade( måste tillägga att det är ett helt rum mellan oss..)
så det var bara att gå upp!

nu sitter jag och laddar ipoden, och dricker ett glas med c vitamin och järn tablett.
inte så gott faktiskt..trodde svartvinbärssmaken skulle vara god..
kör på berocca nästa gång!

idaaaag..händer inte så mucho.
ska gå på stan med linnsen och ida bara, försöka dela ut CV så mycket det går.
känns som jag har sökt alldeles för många jobb, för när jag fick frågan" vart har du sökt nånstans?"
så kunde jag inte komma ihåg alla ställena..

well well.

nu ska jag borsta tänderna och sen gå ut på en promenad!
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0