cosas del amor



ett nattinlägg blir det.

kan inte sova..alls.
ligger och tänker på hur mitt liv ser ut just nu och vilka beslut jag tagit.
jag har aldrig varit så säker på något som jag är just nu..faktiskt.

ligger och tänker på hur mycket snabbare tiden ska gå..
hur jag vill att det ska vara sommar, sol..puerto rico.

tänker på hur bra min magkänsla och min själ mår.

tänker på hur jag ska hinna allt, hur jag ska få ihop pengar tills april/maj.
funderar hur boende ska se ut.
hur jobbet kommer se ut.
hur allt kommer se ut?

hur en vecka i spanien kan göra allting i mitt huvud så oerhört klart.
att en vecka i spanien kan hjälpa mig ta rätt beslut.
hur allting välde fram, som en varm våg som fick mig att känna mig levande och oerhört glad, nöjd.

cosas del amor, enrique iglesias, lyssna på den..det tycker jag ni ska göra.
den rör mig och jag älskar den låten, älskar att tänka på den, ligga och stirra i taket och drömma mig bort.

dom två senaste veckorna har jag inte varit på jorden..inte här i kalmar iallafall, mitt huvud och mina drömmar har flygit iväg till platser jag aldrig trodde fanns.

jag vet inte riktigt hur det är med mig, men jag är så rädd att förlora detta nu.
förlora det jag håller på och bygger upp, en vacker dag kan allt gå i krash.
vågar man övervinna den känslan och ta smällar, eller ska man lägga ner sina drömmar och leva där man är, låta rädslan ta över?
jag vet inte..jag gör en chansning, jag har inte så mycket val..jag måste göra detta.

jag måste se hur det blir.


..

du fick mig på helt andra tankar killen, du tog mitt hjärta och gjorde mig knäsvag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0