when?

när kommer jag hitta min kärlek?
ska jag berätta för alex hur jag egentligen känner för honom istället för att spela att jag inte känner någonting?
kommer det NÅGONSIN bli något mellan oss?
hur ser HAN på mig?

en liten del av mig flyttade ner hit pga av att få veta hur jag egentligen kände för honom, och jag tänker på honom varje dag fortfarande, jag älskar att gå till jobbet och veta att jag kommer träffa honom och jag kommer få krama honom.
hur gick detta till egentligen??

blir man lyckligare med någon vid sin sida?
i krig och kärlek, är allt verkligen tillåtet?

jag vill aldrig tillbaka till oxelösund, puerto rico känns som hemma för mig, det har det gjort sen första gången jag och jill klev av planet här i vintras.








Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig film! Och ingen dålig låt du valt, den är jag helt såååld på :D



Jag har exakt samma frågor i huvudet som du, vad göra, vad inte göra och jag blir gäääälen. Speciellt med tanke på att jag åker hem om två månader... vad är vitsen då, liksom? Anyhow, Ffågar du så får du ett svar varesig det är bra eller inte, men du slipper åtminstone gå och undra. Frågar du inte... ja, då får du junte veta nåt.....



Förresten, nästa gång är det du som säger "hola guapo" tillbaka, okej? ;)



Kram!

2010-08-09 @ 16:36:18
URL: http://annasgc.blogg.se/
Postat av: Jill

Haha. Frågar du mig om råd? :S Jag lyckas ju aldrig något vidare.



Men jag vet inte, jätte svårt ju. Men avvakta lite kanske, eller jag vet inte. Gå på känslan. Känns det bra att fråga så fråga. Då får du ju veta iallafall. men jag hade nog väntat lite tror jag..

2010-08-09 @ 17:03:15
URL: http://jilla.blogg.se/
Postat av: Jill

Åååh, lyllo. Jag sitter och svullar kladdkaka och lyssnar på coffe break spanish :) haha.



Usch, need to get a life :/

2010-08-09 @ 17:15:12
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0