stil cute

jag träffade alex igår.
när jag gick in på snoopys gick lisa och hämta alex.

när jag stod med ryggen ut mot baren så känner jag någon som knackar lite lätt på ryggen, då står han där och ler och ser rejält busig ut och säger " hi honey, are u here now?!

" yes, im here now..finally, haha"
lisa säger " she lives here now alex"

oh jag kommer ihåg varenda andetag jag tog dom minutrarna när vi pratade.
han är precis lika glad, trevlig och söt som han var för ett halvår sedan.

och han blev så glad när jag berätta att jag äntligen fått ett jobb.
han blev verkligen SUPER glad.


det är en stor förändring måste jag säga, jag har bara varit här i en vecka men jag känner redan en stor kontrast mellan sverige och spanien.
här i spanien är alla ALLTID öppna, trevliga, glada, vill hjälpa en och är helt underbara.

i sverige, där är man trött, gnällig, sur, dryg.
hur kommer det sig?

jag mår så JÄVLA bra här, det var det bästa som kunde ha hänt mig hitills i mitt liv.
att jag hoppade av universitetet och drog ner hit för att LEVA.

..fast just nu kan jag inte leva så mycket, jag har ont i halsen, lock för örona, ont i huvudet, så jag måste vila hela dagen tills jag börjar vid sex.
jag ska kolla på dom nya avsnittena från jersey shore ( ETT MÅSTE ), och sen ha lite maraton av sex and the city!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0