puh

det är ett helt projekt att platta håret här nere, svetten bara rinner och man torkar och torkar, plattar och plattar, ..på något sätt så tar det dubbelt så lång tid att platta här nere än där hemma, haha.

antar att helgen blir till att jobba, men jag kan fortfarande gå ut om jag skulle vilja det efter jobbet, men vi får se vad helgen bjuder på för festligheter!

är grymt sugen på att åka jetske, vilket kostar mig 50 euro för 20  eller tio minuter, kommer inte riktigt ihåg vi får se vilken dag jag tar det!

annars då? jo det rullar på, vaknar, äter frukost, ligger vid poolen i 2 timmar, går och gör iordning mig för jobbet, jobbar till elva, går till snoopys för att hälsa på lisa, och sen går jag hem..så ser mitt liv ut just nu, haha!
men inte ska jag klaga inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0