puerto rico

sådärja.

nu var helgen avklarad och den har gått i 150 hela tiden!

jag sov hos jill i torsdag och vi åkte till mig i fredags och gick ut både fredagen och lördagen.
vi kom hem vid halv sju imorse, och sov till halv ett.

vi gick ner till stranden vid 2 och var kvar till klockan sex idag, så himla skönt!
badade, solade och brände mig, haha.
mina axlar mår inte så bra.


träffade en svensk tjej på en barsom heter downunder, hon jobbar där.
jag frågade hur hon hade fått jobb osv och hon rekomenderade mig att gå till hawaii bar för där söker dom tydligen skandinavisk personal, så jag tänkte gå dit imorgon och höra med dom.
hawaii bar ligger precis vid stranden, jätte mysigt!

hon berätta också att i slutet av augusti kommer alla skandinavier och då söker nästan alla barer skandinavisk personal, så det känns rätt bra och skönt!

jag har bestämt mig för att inte åka hem den 18: e augusti iallafall, så är det, jag vill inte hem och jag vet att allt kommer ordna sig.
det finns sovplatser så länge, så det är ingen fara.

lisa, tjejen på snoopys har gett mitt nummer till en bar, och en annan tjej på snoopy skulle prata med dom på malibu beach bar för hennes pojkvän jobbar där.
hur kan folk vara så snälla och göra sig sådant besvär undrar ju jag?

det känns inte som man åkt härifrån.
var 6 månader sen jag var här och det är precis sig likt och precis samma folk.
det känns lite som hemma det här.


det var väl det jag ville få fram just för tillfället.

jag tänkte ta de lugnt ikväll och kolla på nån film kanske, gå och lägga mig tidigt, tänkte lägga mig vid poolen imorgon och sen gå till snoopys på kvällen för att hälsa på lisa, och imorgon jobbar även alex..de ska bli intressant om han kommer ihåg en eller inte, we will see.
sen efter det går jag vidare till hawaii bar för att söka jobb.
muy bien!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0