new job

blev tillfrågad ett nytt jobb på en reasturang mitt emot snoopys typ av två spanska herrar.
dom frågade vart jag kom ifrån och om jag jobba och lalalalala.
tror dom har sett mig stå utanför den indiska reasturangen och kört in folk för dom frågade om jag ville börja jobba åt dom, yeeeey!
från 6-11 jobbar jag på kvällarna, då kommer jag tjäna 45 euro kr, alltså 100 kr mer varje kväll än de dära andra jobbet.

 ( när jag sprang till snoopys för att berätta det för en av tjejerna så blev jag sjukligt skrämd av alex, jag nämligen SKREK över HELA baren..)

så imorgon tackar jag för mig på happy walley och på måndag börjar jag på siete islas.
muy bien!


Kommentarer
Postat av: Jill

Wooohooo!! vad har dom för mat där då?

2010-08-08 @ 13:07:32
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0