life goes on

man reser, man upptäcker nya grejer hela tiden..jag har hittat ett till smultronställe, PLAYA DEL INGLES.
sjukt..

har gått runt och kollat lite granna bara, stranden och sanddynorna är helt fantastiska..lika så området jag bor i haha
hotellet precis brevid mig anordnar " wet t-shirts" tävlingar varje kväll tydligen.
det ligger bar efter bar efter bar, reasturang efter reasturang...ja ni förstår.

imorgon ska jag ut och se vad utelivet har att ge mig här, har nämligen pratat med en svensk tjej som bor här i playa del ingles och hon ska ut imorgon med sina kompisar så hon tyckte jag skulle följa med, why not liksom?

så ikväll blir det lugnt...ska försöka komma ner och ta ett dopp i poolen och sen gå ut och käka något.



jag älskar min bacardi breezer flaska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0