krasslig

jag är krasslig.
min hals spelar mig ett spratt, det gör sjukt ont att svälja och jag kan bara tugga på ena sidan av munnen.
just nu har jag lite hemlängtan.

las palmas är ingen stad för mig, jag  känner mig lost vart jag än går och INGEN pratar engelska, det känns som man bara är i vägen.
jag vill ner till den södra delen där folket förstår en och man kan göra sig förstådd...
om jag bara kunde spanska skulle jag älskat denna stad.

imorgon åker jag ner till puerto rico för att kolla upp min hals, vill gärna vara frisk tills bartenderutbildningen börjar.

nu ska jag gå och slumra till.

Kommentarer
Postat av: Oliwia

Vill du att jag ska ta med mig några svenska mediciner åt dig? ;)

2010-08-20 @ 16:07:23
URL: http://oliwiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0