kalima?

cicci berättade att dessa varma vindar kallas för " kalima" dom kommer tydligen från öknen i afrika.
jotack, öken känsla är det!

var ute och gick lite förut, för att kolla runt bara...tog jag svettades bort alla barcardi breezer jag druckit jag kom ner, haha.

två naglar har gått av också..men strunt samma för jag ska göra nya innan jag åker hem igen, hittade ett billigare ställe..20 euro skulle dom ha för besväret...ah men det lät asa bra!!

ehm just det, som sagt..jag åker ner den 10:e januari hit, och går bartenderutbildningen..om någon är manad att följa med så är det bara att höra av sig, vad jag hörde och såg från dom som går utbildningen nu så kommer man INTE att ångra sig!

på något sätt ska det bli skönt att komma hem igen, ladda upp och sen åka igen.
jag vet att jag blir alldeles för rastlös när jag bott hemma ett tag, men..det får gå, 4 månader går nog fort tror jag!

längtar efter SVENSK mat, och inge jävla baugetter blir det hemma, haha.
det är liksom...baugetter i överflöd här.
vatten och baugetter, det är väl det jag får i mig liksom.

nej..nu rinner svetten igen, jag ska ta en kalldusch, vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0