jävla SKIT

sparken igåår, han sa " här har du pengarna gå här ifrån nu".
så jag gick.
gick till irish pub bar där jag aldrig varit förut, fråga efter jobb och han sa ja till 90 %, han ska nämligen öppna en ny bar och ville ha en svensk waitress, jag tror han sa på torsdag eller fredag, eller så var det nästa vecka, jag kommer inte riktigt ihåg, men han skulle ringa iallafall.

igår drack jag ; två daiquiri, 2 shots och 2 mojito, och kedjerökte hela kvällen.
idag mår jag som jag förtjänar.

det blir film dag hela dagen idag, jag vill inte riktigt visa mig ute så här.
just NU är allt skit, men som emmy sa " det FIXAR sig, säsongen är bara runt hörnet, du kommer få ett jobb"

jaja, jag får väl lita på henne dåå.

nu blir det; vänner, sex and the city, according to jim och how i met your mother.

Kommentarer
Postat av: Jill

Va? Vad hände? Från det nya jobbet?? What?

2010-08-10 @ 14:28:53
URL: http://jilla.blogg.se/
Postat av: Jill

Men vilken tönt. Inte konstigt att dom inte hade personal. Jag ringer dig sen när jag lyckats ladda på mitt kort. Gud vet hur lång tid det kommer ta :S

2010-08-10 @ 14:54:34
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0