im back

hemlängtan är borta.
men så kan man ha vissa perioder, bara bryta ihop och börja om igen!

fortfarande sjukt krasslig, överdoserar hostmedicin, men den vägrar hjälpa.
denna underbara hosta, när ska den sluta?

jag återkommer när det händer lite mer, nu står det mest still; inväntar bartenderkurs, inväntar friskhet och inväntar reasturangsbesöket ikväll, kan bli sjukt nice,om jag inte hostar bort gästerna vill säga...

och nej jag ska verkligen inte hem efter kursen, fråga mig inte vart jag fick det ifrån, när jag nu kämpat i över 3 månader att få komma hit så ska inte lite motgångar eller hemlängtan få trycka ner mig, noway!

Evelina ska stanna och hon ska göra succé bakom baren, så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0