hosthost

jag hostar mig fram här på hotellrummet.
börjar tröttna rejält på detta nu, jag vill bara ha mitt egna place så jag kan slappna av, nu känns det som att man är i någon slags övergångsperiod där allt ska stämma och ordnas.

har fått ett kanon erbjudande från en jätte gullig kille på " el toro", han kom fram till mig igår och börja prata med mig.
vi kom in på hur jag bor osv, och när jag berätta att jag bodde på hotell och hade betalat ca 1000 euro för 22 dagar blev han chockad.
han sa att så ska det inte vara, och hans kompis äger lägenheterna där han bor och det är tydligen några lägenheter som är till att hyra, så han skulle ringa killen som idag och höra när jag kan flytta in.

..men han sa att om jag inte får lägenheten precis den 18;e kunde jag få bo hos honom..haha, jag vette fan alltså, det är ju super snällt och allt..men, jag är nog alldeles för rädd om mina grejer...och mig själv!
vi får se hur det blir, men en lägenhet behöver jag, jag vill tvätta kläder på riktigt och ha ett riktigt kylskåp och inte bara leva på vatten och bröd, jag vill ha ett riktigt kök nu!


idag jobbar jag igen, börjar 6.30 - 23.00, jag tror det blir en lugn kväll för mig..vi får se, men det kan ju tänkas, hostar som en galning..
blev inge pool för mig idag, är för trött, somnade halv fem imorse och städerskerna knackade på vid 12, det är INTE okej.

jaja, nu ska jag  hälla i mig vatten för det är ÄCKLIGT varmt idag, jag tror någon sa 37 grader, men i dont know.

vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Jill

5?? Vad gjorde du uppe så länge? Jisses koss. Var låg dom lägenheterna?

Jag satt i telefon igår när du började skriva, så jag kunde inte fråga massa :) Men berätta mer..

2010-08-07 @ 17:55:46
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0