hemresa

 
nu har jag bokat den förbaskade flygbiljetten hem.
7/9 åker jag hem en sväng.
denna gång blir samma sak som sist jag var hemma, jobb, jobb, jobb för sen åker jag igen.
förhoppningsvis med mera pengar i fickan!

jag ska redan när jag kommit hem boka bartenderkursen, så jag har det gjort.


well well...
legat vid stranden och degat, hoppa i vattnet och lyssnat på musik, DETTA ÄR LIVET!
tänkte ta en tripp på jet skin på söndag, det är ett MÅSTE innan jag åker hem!
jag funderar på att åka efter en båt med " fallskärm"..men vi får se om jag kommer upp, haha.

nu ska jag tvätta upp lite kläder här, och försöka städa lite.
sen ska jag in till " stan" och leta efter fake nails och ladda inför ikväll!
yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0