guapa

oh jag är helt rörd, och så jäävla töntig.HAHA
jag fick ett " hola guapa" av alex idag, först förstod jag NADA men jag fråga en tjej på jobbet och hon sa att det betydde " beautiful" så jag blev extra röd i ansiktet än vad jag redan är från solen, snacka om att dom fick dagens skratt på jobbet!

allt gick bra, lite mindre folk men jag försöker smöra arslet av dom flesta, ibland fel folk kanske..men whatever!

fick jätte god kyckling med bröd när jag slutade också, YUMMIE!

jag ska kolla på vänner nu och försöka sova, vill upp tidigt och lägga mig vid poolen och kolla in rödbrallan, han har nog jordens hetaste ASS, ska försöka ta ett kort åt er..ni kommer seriöst tappa
hakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0