finally!

äntligen är jag hemma till rummet igen, eller äntligen och äntligen..det vart kul idag!

jag var inte beredd på att jobba eftersom vi sa fredag, men tio i 8 ringer dom och frågar vart jag är!
springer och får tag på taxi, åker självklart till fel shoppingcenter..skulle till EUROPA center, inte shopping center, hha.
när jag kommer så frågar dom om jag vill jobba på en gång, så jag tänkte " äsch whatever jag är ju redan här" så jag får en börs och får börja med en gång.
dom jag jobbar med är SJUUUKT jävla nice, och jag fick gå lite tidigare idag eftersom hon ( chefen) sa att det var ju inte meningen att jag skulle jobba, så 15 euro plus dricks fick jag!

baren var grymt rolig, lekar, en strippa och shots i massor fick jag uppleva..måste tilläga att bartendern jag jobbar med har en kropp som heter duga...
jag stör mig fortfarande på brittisk dialekt, haha.

åkte ner till snoopys när jag fick gå och pratade lite med lisa, berättade om mina planer angående bartenderkursen och hon tyckte det var väldigt bra, för då kommer jag tillbaka till säsongen har börjat!

tyvärr jobbade alex och jag försökte att inte titta så mycket på honom, men..det var lite som en solförmörkelse, man får inte kolla men måste  typ, jag fick iallafall några pussar och ett glatt léende av honom.
det var gulligt.

så nu sitter jag här på hotellrummet och inser att det ser ut som ett jävla bombnedlag, jag skäms när städerksan kommer in..
imorgon måste jag upp och städa undan lite,packa lite lätt också.

jill är så jävla underbar så jag får bo några nätter hos henne innan jag drar mig neråt till playa del ingles, yeey!


det var typ det..
ska försöka sova nu ( yeah right) och försöka vakna tidigt ( yeah right).

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Jill

WTF!! Vilken jävla idiot. Måste rusa till skolan.. är sen.. :S

2010-08-12 @ 09:37:48
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0