- +



BARTENDERUTBILDNING

+ skapar nya kontakter
+ får en utbildning inom det yrket som intresserar mig sjukt mycket
+ lättare att få jobb efteråt i en bar
+ får uppleva nya saker och ha jävligt roligt

- mindre pengar i kassan
- leva JÄVLIGT snålt


alltså, när jag ser detta är det ju bara att åka, men min största fundering är; hur ska ekonomin hålla?
hur ska jag ha råd att hitta en lägenhet när jag kommer tillbaka?
jag måste ju ha någonstans att bo när jag kommer tillbaka från utbildningen.

en andra tanke är ju att man stannar kvar där en månad i playa del ingles, jobbar asset av sig och tjänar ihop några tusen och SEN åker tillbaka hit.
HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: Oliwia

du... Vi ska nog lösanågot ;) hahaha jag vill med stanna kvar i solen

2010-08-20 @ 16:11:08
URL: http://oliwiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0