why we buy



jag tänkte att lite måste jag ju lära mig, annars blir jag ju heelt åt helvete oallmänbildad, så jag frågade fatima i korridoren om hennes bok " why we buy" eftersom hon rekomenderade den.
Så nu har jag hunnit 2 kapitel och den är grymt spännande och bra, kan också vara bra att ha med sig i bagaget liksom.

nu ligger jag i sängen och försöker nysa, men det går inte så bra så jag skippar den idén totalt och ser om det är något bra på tv.
otur att jag inte har 3: an och 5: an, DET ska bli skönt att ha när man kommer hem!
satan i gatan liksom.

mjaaa, vad händer imorgon?
jag vene, försöka få tiden att gå, kanske börjar packa ner lite smått igen.
städa? nej för det hjälper inte om jag städar, skiten går fan inte bort.

igår rensa jag avloppet i duschen och sprutade parfym ner i avloppet för det skulle lukta gott ( haha) och försökte skura bort alla schampoo fläckar på dusch dörrarna, men förgäves märkte jag, dom kom tillbaka.
jag får ta i med hårdhandskarna nästa gång helt enkelt.

det var nog allt jag hade för stunden.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0