torsdag



god morgon!
jag var uppe redan vid åtta...fråga mig inte varför men jag kunde verkligen inte sova inatt.
det är läskigt varmt i mitt rum på nätterna, och jag har elementena på 0: an, underligt va?

laddar ipoden för en runda på stensö, hoppas det går lätt och snabbt idag för jag är inte sugen på att powerwalka idag alltså..

jaaao, det är väl typ så det ligger till, jo förresten..om någon vill städa och samtidigt packa mitt rum så vore det sjukt trevligt gjort, haha.
det ser ut som en bombnedslag alltså..att packa och samtidigt städa är inget jag rekomenderar till någon.

nej om jag ska ta mig upp från sängen nångång och sätta på mig kläder och gå ut!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0