stenvik




tjoo!

kom precis hem från frida.
vi va och tog en liten luftpaus på stenvik, varmt i 20 minuter sen blåste de upp, och hur mycket vi än försökte trotsa vädret så palla vi inte trycket längre och åkte hem till henne och kolla wallander med brandt.

nu sitter jag här helt själv i huset och dricker cola och lyssnar på gamla låtar på en skiva jag hitta i mammas bil, haha.
riktigt sköna faktiskt!!

imorgon är det jobb igen, från 7-1 och ...ja, det känns bra helt enkelt!
92 ynkiga dagar kvar, och vi sa det att...det blir fult ös fram tills dess ( jag tänker på alkohol när jag säger; fullt ös) haha.

jaa, det var allt från mig denna gång, förutom att jag saknar mina underbara korridorskompisar så himla mycket!
det är tomt, faktiskt.

ska försöka ta en dag i maj och komma ner, om jag kan vill säga, vi får se hur mycket jobb det blir, troligtvis mycket, men ändå..nåndag!

jaaao, DET var allt från mig nu!

god natt

Kommentarer
Postat av: Lisa från huset

Hej!

Kom ner till den 8 maj så kan ni gå och kolla på spexet! bara 100kr.

Vi hörs! Hoppas du har det fint :)

2010-04-28 @ 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0