sov gott



nu ligger jag i sängen och lyssnar på lite halvdöd musik.
kvällen spenderades framför " svenska hollywoodfruar" och jag fullkomligt ÄLSKAR maria montazami!!!
hur skön är inte hon?!
jag ska bli som henne när jag blir stor...kanske..vi får se förresten, finns nog bara EN maria montazami och jag tycker hon gör jobbet alldeles utmärkt!

imorgon blir det en powerwalk, har hittat en runda som tar mig en och en halv timma, vilket är superbra!
sen blir det mer packa och mer städa, and no more plans after that, så att säga.

just det!
när jag kommer hem igen ska jag be alla mina kompisar prata engelska med mig, jag behöver träning och så blir det ju roligare att prata också om man pratar engelska.
ahh vad jag babblar, jag lägger ner där.

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Jill

haha, vad är halvdöd musik?

2010-04-19 @ 22:45:27
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0