sjukt nice kväll



lite tunnbrödsrulle, lite spel, lite backstreet boys video från 96, kan en fredagskväll bli bättre eller?!
vi spelade " upp till bevis" tror jag spelet hette, och..alltså, spela aldrig med en skåning säger jag bara, man hör ju för fan knappt vad dom säger och så har dom egna ord, what´s up med " mög" ? har ni hört det förut? haha inte jag!
MEN, ett stort tack till jill, anna och fatima som gjorde min sista fredagskväll helt guld värd.
( och ja, nick är för tusan lika gullig som då, haha)

imorgon tänkte jag ut och springa, tog ett break från all träning idag, har käkat gott och druckit ett glas vin, heeelt okej.
vi får se vad morgondagen bjuder på, men jag säger så här; de skulle va kul att dricka, spela " upp till bevis" och lyssna på backstreet boys här imorgon alltså.
" kropp mot kropp" när man är lullig, det kan ju gå skitbra! haha (;

nej, nu babblar jag bara.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0