puh!



äntligen har jag käkat dagens andra mål!
vilken dag!

började dagen på jobbet vid 3 och fick delegering, gick rätt fort och snabbt, men nu får jag äntligen ge medicin.
mitt första kvällspass idag, och satan vad jag tycker om det!
vi cyklade överallt och sprang i trappor men det gick jätte bra,jag lär mig mer och mer.
och imorgon är det sista " inskolningsdagen" sen efteråt är det bara att vänta och se om dom behöver folk, förhoppningsvis så ringer dom redan på lördag, haha.

imorgon är det valborg och jag jobbar till 9, men ett glas vin efter det ska ju inte skada direkt.
jaa, det är väl det som jag ville ha sagt idag.

imorgon är en ny dag och det första jag ska göra är att ta ett sköönt långt bad med massor av babyolja i, så jag också kan få len baby hud, haha.

god natt

Kommentarer
Postat av: Jill

ååååh, jag är så avis på ditt badkar!! Grrrrr!

2010-04-29 @ 23:11:22
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0